تصمیم گیری‌های مهم برای افراد دودلی که قدرت تصمیم گیری خوبی ندارند بسیار سخت و دشوار است و اغلب اوقات به جای گرفتن تصمیم درست به بیراهه و اشتباه می‌روند. انتخاب همسر و برگزاری مراسم عروسی هم یکی از آن دسته تصمیمات بسیار مهمی هستند که نقش بزرگی در زندگی افراد می‌گذارند. معمولا عروس خانم‌ها در مورد تصمیمات عروسی بیشتر از آقایون وسواس و ظرافت به خرج می‌دهند چون دوست دارند همه چیز به بهترین نحو ممکن انجام شود. یکی از تصمیمات بسیار سخت عروس خانم‌ها در شب عروسی انتخاب یک آرایشگاه خوب است که بتواند زیبایی و جذابیت آن‌ها را چند برابر کند. در واقع انتخاب یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای و یک سالن خیلی عالی یکی از تصمیمات خیلی مهم عروس خانم‌هاست. اما امروزه اکثرا در وبسایت و اینستاگرام به دنبال دیدن نمونه کارهای آرایشگران هستند، در حالی که تا وقتی مدلی را از نزدیک نبینی و به دلت ننشیند نمی‌توانی با خیال راحت آن آرایشگاه را انتخاب کنی.

نکات مهم در انتخاب آرایشگاه عروس

 

عروس شیک

 

آدرس آرایشگاه

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب بهترین آرایشگاه عروس آدرس محل آن است. در واقع اولویت این است که آرایشگاه عروس به آتلیه و تالار عروسی نزدیک باشد تا بتوانند به موقع برای حضور در مراسم حاضر شوند.

هزینه آرایش عروس

هزینه آرایشگاه عروس هم یکی از هزینه‌های مراسم عروسی است. این قیمت بسته به نوع آرایشگر و جا و مکان سالن تفاوت می‌کند. کمترین قیمت آرایش عروس برای روز عروسی از 600 تومان می‌باشد تا نهایت 3 ملیون. البته خیلی از آرایشگران از این قیمت بالاتر هم می‌گیرندپکیج عروس و اینکه خدمات آرایش عروس شامل چه مواردی است.

سبک کار میکاپ آرتیست

یکی از نکات مهمی که عروس خانم‌ها باید در انتخاب آرایشگاه به آن دقت کنند نوع کار میکاپ آرتیست است. باید مدل کاری که آن آرایشگر انجام می‌دهد هم مطابق با سلیقه عروس باشد و هم اینکه طبق جدیدترین مدل‌های روز دنیا باشد.

سلیقه شینیون کار عروس

قطعا یک شینیون یا مدل مو زیبا تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره شما دارد و از آنجاییکه اکثر عروس خانم‌ها دوست دارند در شب عروسیشان تک باشند یک شینیون خاص و شیک بسیار اهمیت دارد.با دیدن نمونه کارها یا در روز بازدید عروس می‌توانید کاملا متوجه به روز بودن شینیون کار آن آرایشگاه بشوید.

شلوغی یا خلوتی آرایشگاه عروس

یکی از موارد بسیار مهمی که باید در انتخاب آرایشگاه در نظر بگیرید این است که به شلوغی یا خلوتی آن آرایشگاه توجه کنید. سعی کنید سمت آرایشگاه‌هایی که در یک روز چندین عروس دارند نروید چون ممکن است شما زمان کم بیاوردی و آن چیزی که انتظار دارید از آب درنیاید. بنابراین به سالنی مراجعه کنید که در روز عروسیتان شما تنها عروس آن سالن باشید تا آرایشگر تمام توان و هنرش را برای شما پیاده کند.

اخلاق پرسنل آرایشگاه عروس

در همان جلسه اول از برخورد مشاور عروس و گفتگو با میکاپ آرتیست و دیدن رفتار سایر پرسنل آرایشگاه با مشتریان می‌توانید به این نتیجه برسید که می‌توانید به این آرایشگاه اعتماد کنید یا نه.

اما یکسری موارد مهمی در انتخاب آرایشگاه عروس هست که با دیدن آلبوم عروس، شرکت در شو عروس و صحبت با میکاپ آرتیست، قیمت آرایشگاه عروس و...دستگیرمان نمی‌شود و فقط می‌توانیم بنا به تجربه به این سوالاتمون پاسخ بدیم.